torsdag 23. februar 2017

22.02 Petra på gruppetrening



Nok en gang gikk turen til Hønefoss etter jobben. Siden vi nå er med på gruppetrening med oppstart kl 18, må vi kjøre i rushtida. Jeg trodde jeg hadde beregna nok tid når jeg starta fra Ås klokka 16, men det var tydeligvis ikke nok med 2 timer, så vi ankom litt for sent.

På kveldens gruppetrening var vi to deltagere i tillegg til instruktørenes hunder.

Petra klarte seg ganske så bra så lenge det var dummyer det var snakk om. Tennisballer var litt vanskeligere, syntes Petra..... Altså vanskelig å la være å hente. Og jeg strever med å nå gjennom ift å korrigere henne, da blir hun fort usikker. Men, som sagt, så lenge det var snakk om dummyer klarte hun seg bra, syntes jeg.

Og, som vanlig, var hun kjempeflink til å slappe av ved stolsekken når vi tok pauser.

Ellers demonstrerte hun at hun er flink på stopp på fløyte idag. Ikke verst, tatt i betraktning at dette ikke er noe vi har trent så mye på de siste månedene.

Som så mange ganger før slår det meg at det virkelig er hyggelig å være med på disse treningene, med så spesielt hyggelige og flinke instruktører. Jeg drar ALLTID herfra med en god følelse!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar