tirsdag 21. februar 2017

19.02 To og firbent besøk































Strålende sol i dag og da er det klart en må ut på tur. Carmen fikk mye trening i går, og jeg hadde behov for å rette opp opplevelsen av hvordan Petra funker på trening, så i dag fikk Carmen se på mens Petra var i aksjon.

Joda, vi trente vifta i dag også, og det gikk selvsagt mye bedre enn i går. Hjalp sikkert litt at det var mindre rådyrmøkk også.

Ellers trente jeg på dobbeltmarkering, hvor den ene ble kasta utfor kanten av det bratte området og den andre til siden på flata. Så bestemte jeg hvem hun skulle hente først. La også ut et område hvor jeg bytta på å sende henne dit og å hente markering nede i skråningen.

Var alt i alt fornøyd med treningen.  




























På kvelden fikk hundene og jeg besøk. 8 måneder gamle Bonnie fikk være med ut på tur med Petra i et forsøk på å slite ut valpen litt før vi skulle sitte stille inne.


Hjemme igjen fikk mine hunder slappe av på hunderommet mens Bonnie var i stua hos oss.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar