mandag 19. oktober 2015

18.10 Fellestrening i høstsola


Niesa mi og jeg begynte dagen med en tur på jordet med hundene. Hun fikk hjelpe meg med å legge ut apporter på en øy. Og noen gjemte hun ganske godt, så Petra fikk litt å bryne seg på.













Etter at besøket mitt hadde reist hjem var det tid for felllestrening med tre ekvipasjer. I et fantastisk høstvær, - sol fra skyfri himmel, godt og varmt.

Vi trente på det fine steingjerde-jordet vi har brukt mye tidligere, men det er lenge siden nå. Gikk rundt og la ut områder. Vi gikk i en slags sirkel langsmed skogkanten, men når vi senere sendte dit hadde vi større avstand til områdene.

Vi bytta på hvem som sendte hvor, sånn at vi måtte gå flere runder før alle hadde vært på alle stedene.

Jeg var veldig fornøyd med at Petra klarte å forholde seg fint ved fot og gå løs med meg rundt omkring. Men, var ikke så fornøyd med et søk hun hadde etter liten dummy på en øy. Hun brukte lang tid uten å finne noe, og da jeg gikk ut til henne fant jeg dummyen ganske kjapt. Vet faktisk ikke helt hva som skjedde. Kanskje hun trenger trening på konsentrasjon, rett og slett. Holde område.

Vel, vi skal nok trene på det også - i løpet av alle månedene fram til ny sesong...







Dagens siste bilder er av suvenirene vi kjøpte med oss hjem fra Oslo Horse Show i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar