søndag 11. oktober 2015

05.10 Fin middag












Siden jeg hadde oppdrag for jobben på kvelden, ble det avspasering på ettermiddagen. Og begge hundene med på trening.

Jeg la ut to områder og bytta på hvem jeg sendte hvor. Joda, litt tendens til kaos. Og jeg kan absolutt ikke trene sånn hele tiden. Men, en gang i blant er det greit for Petras del å erfare at det til stadighet er en makkerhund som får hente og ikke henne.

Antagelig er det aller verst når JEG sender en annen hund og når det er samboer Carmen som får hente. Og forhåpentligvis kan det bli sånn at om hun klarer å la være å knalle i disse settingene, så blir hun godt rusta for å la være å knalle i settinger med andre hunder.



Kvelden ble avslutta med å stille opp som tolk for to representanter for japanske myndigheter - på besøk hos kjøttbransjen og Mattilsynet for å vurdere import av norsk kjøtt til Japan. Kveldens spisested var Alex sushi.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar