torsdag 23. april 2015

20.04 Fantastisk vårvær og sakura

 

 
 
 Ukene går og finværet bare fortsetter. Dette gir masse energi. En kan formelig SE løvet sprette.

Hver morgen går jeg spent ut til sakuratreet mitt for å se hvor langt knoppene har kommet. Og det samme gjentar seg når jeg kommer hjem fra jobb. Og i løpet av de timene har altså knoppene utvikla seg. Neida, - det ser ikke ut som de første bildene her. De er fra Japanturen i fjor - i Kyoto i begynnelsen av april. Men, det ser foreløpig ut som dette:









På ettermiddagen ble det 2x sykkeltur med hundene, men jeg hadde ikke tid til å sykle så lenge i dag. Jeg bare måtte hjem i det fantastiske vårværet og sitte på terrassen min i sola og nyte først is og så litt hvitvin.

Deretter ble det fot-tur med Petra en halvtimes tid. Joda, foten er mer hektisk etter at vi begynte med samarbeidstrening, forventningen er høyere. Men, vi får bare kjempe på, lille gul og jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar