fredag 29. januar 2010

29.01 Sosiale Carmen


I kveld dro Carmen og jeg på middagsbesøk i Oslo. Jesper, cockerhannen vi var på besøk hos, syntes det var flott med damebesøk. De firbente var svært så interessert i hverandre og ville gjerne leke. Carmen viste ikke noe av den engstelsen hun gjorde ovenfor Bernertispa som var på besøk for noen dager siden. Denne gangen var det full klaff fra første stund.

De fikk hilse litt på hverandre, men så forlangte jeg at hun skulle ligge pent ved bena mine.

Akkurat det synes jeg hun har blitt suverent flink til. Selv om jeg synes vi trente for lite på det da hun var yngre. Hun er bare SÅ rolig og fin. Ikke noe problem altså å ta henne med til et helt nytt sted, hilse på en hund hun aldri hadde sett før. Også klarer hun å slappe helt av og ligge rolig ved bena mine det meste av kvelden. Ingen protester eller bråk, eller piping. For en flott av-knapp på den hunden!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar