søndag 29. oktober 2023

20.10. Clara på feriekoloni

 

Bilde tatt av Kirsti Ekstrøm

I går ble Clara forlatt på feriekoloni hos Kirsti, siden jeg skulle på langtur i helgen. Som forventet hadde Clara det supert med Flat-flokken i helgen, og fikk vist fram at en jaktlab kan være vel så intens som en Flat. En av de tingene som er fint med Clara er at hun er vennlig mot andre hunder. Selv om hun er «litt mye», vil hun aldri finne på å svare hvis hun får kjeft eller yppe til bråk. Jeg kunne selvsagt ønske at hun var raskere til å ta et hint om å roe litt ned uten at hunden hun kommuniserer med må ta fram utestemmen. Men, det håper jeg kommer etter hvert når hun får blitt mer voksen.

Jeg fikk mange hyggelige oppdateringer i løpet av helgen, og Clara var godt sliten og aktivisert da jeg hentet henne på mandag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar