tirsdag 31. juli 2018

31.07 Nærvannet


















Varme dager. Ca 28 i skyggen på ettermiddagen - og dermed like varmt inni bilen som står i skyggen. Det høres kanskje mye ut for en hund, men det kan være verdt å notere seg at det er LIKE VARMT oppe på kontoret mitt. Så, det hadde ikke hjulpet mye å ta Tora med inn på jobben.

I bilen er det i hvert fall gjennomtrekk. med alle vinduer og bakdør åpen. Dessuten overvåker jeg henne på ap på telefonen - og har gjennom gårdsdagen og idag kunnet konstatere at hun har det helt utmerket. Sover og slapper av.

For sikker hets skyld - etter den kunnskapsløse bekymringen som ble meldt på valpen min i bilen her tidligere i år - har jeg laget lapp og lagt i frontruta. Informasjon om at bilen overvåkes via webkamera. og oppgitt mitt mobilnummer hvis noen har spørsmål.

Hjemme hos Carmen var det for øvrig 27 da jeg kom hjem.

Vel, jeg holdt meg inne i skyggen litt på ettermiddagen før vi i 18-tida tok turen til nærvannet. Først en økt med Carmen, så med Tora.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar