søndag 29. juli 2018

27.07 Fredag i Hemsedal





























Jeg pakka masse i går og resten (bortsett fra kjølevarer) i dag tidlig, siden jeg skulle rett videre ette r formiddagskurset.

Hundene fikk artige trippelmarkeringer på linje i dag - på vann, på landtunge og på vann. Ikke helt lett å få de til å være lydige ifm styring på vann...

Vel, etter avslutta flott kurs var det tid for meg å si farvel for å kjøre videre til Sverige. Dessverre ble det jo sånn at kenneltreffet hos Toras oppdretter kom på maks mest uhelige lørdagen - og jeg måtte velge mellom WT og festmiddag i Hemsedal eller kenneltreff. Det ble kenneltreff og dermed nesten 10 timer i bilen.

Heldigvis sov hundene godt og vi var alle fornøyde når vi kom fram til stua jeg hadde leid sammen med noen andre nordmenn med hund fra samme kennel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar