torsdag 12. juli 2018

10.07 Ny sykkel!

FØR:

ETTER:






Jeg har ikke akkurat vært bortskjemt med sykler - har så langt bare eid to stk i hele mitt liv. Den jeg nå har sykla rundt på de siste 20 årene trenger definitivt å bli bytta ut. Så i dag gikk ferden til Røa Sykkelsport og jeg har fått meg terrengsykkel! Ferden gikk videre til XXL og moontering av springer.

Så, det som mangler nå er at jeg føler meg sikker på å sykle på vidunderet OG temperatur som passer for hundene.

Det er unektelig en stor overgang å være uten kurv og støtte, men MED mange gir og ikke minst «tversoverstang».





















I dag var det altfor varmt å sykle, og altffor varmt for hundene å være lenge i bilen, så jeg tok med hele flokken på tur til et vann. Det var faktisk 31 grader (!!) kl 17.

Alle tre fikk gå pent i bånd, både ned og opp. Jeg nærmest kasta meg ut i det med å la Tora gå i bånd (retrieverkobbel med stopper) sammen med de andre. Jeg har selvsagt trent gå pent i bånd med henne, men da har hun alltid vært alene. Jeg ble faktisk positivt overraska. Hun var ganske så flink til å holde seg på siden eller litt bak meg og ble liksom i litt underdanig «flokkmodus».

Nede ved vannet var det fri flyt med svømming og gjørmebad.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar