onsdag 21. desember 2011

19.12 Hundepass

Heldig er jeg som kan velge og vrake med venner til å passe Carmen i nærområdet. Denne kvelden var jeg av gårde på en fantastisk julekonsert i Kulturkirken Jakob, med Solveig Slettahjell og Tord Gustavsen. Det var liksom sånn at julefreden kom helt inn i sjelen..

Og Carmen fikk altså være hos en venninne med en Welsh Corgi. Det var bare sønnen i huset som var hjemme da jeg kom med Carmen, så jeg satte henne i et bur i gangen.

Da jeg kom og skulle hente henne på kvelden fikk jeg rapport om at hun hadde vært veldig trygg og glad med den for henne forholdsvis ukjente familien. Hun hadde vært med på to timers tur sammen med Corgien Lucy, og de to hundene gikk riktig så godt sammen. De hadde begge to slappet av inne. Ja, Carmen hadde tydeligvis hatt det helt supert, og var deilig sliten og godt aktivisert. Tusen takk, Nina!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar