lørdag 15. januar 2022

15.01 Lojale tilhengere

 






Jeg er like imponert hver eneste vinter – over alle de lojale tilhengere denne årstiden har. Uansett sørpe, is, farlige veier, gulvkalde boliger, frosne fingre, ekstra tid til på/avkledning hver gang en skal ut/inn, ødelagte rygger av snømåking, skraping av bilruter, uframkommelig mørke, ubrukelige turområder og annen «kos», så er de vinterfrelste fortsatt begeistret.

 





Jeg er ikke fult så begeistret. Riktignok kan jeg finne hyggelige ting med både innekos i mørke og med snø, men IS har jeg rett og slett et hat-forhold til!

 



Eneste mulige skotøy på Ås for et par dager siden var støvler med brodder på. Noe av det mest interessante var akrobatikken ved å få broddene av på vei ut på det bløte jordet, og enda verre PÅ da jeg var tilbake på veien, - uten å ha noe å sette seg på eller holde seg fast i. Ekstra interessant hvis det kom en hund forbi (Carmen er ikke best på sitt og bli…..)!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar