søndag 30. september 2018

28.09 Medhjelper på trening








Idag fikk Carmen en liten treningsøkt sammen med en treningskompis. Og etterpå fikk jeg hjelp til en liten vannøvelse.

Jeg prøvde meg nemlig på sending over dam (den er så liten så den kan knappt kalles tjern) i går. Og akkurat det samme skjedde som på tjernet på ondag. Hun svømte ivei, men gav opp like før hun kom fram. Konklusjonen min er at det er ternngskiftet, altså overgangen vann-land som er problemet og ikke nødvendigvis avstanden.

Dermed ble treningskompisen stående på den andre siden av dammen. Jeg sendte Tora, som ganske riktig var i ferd med å gi opp like før bredden. Da kunne treningskompisen lage litt lyd og påkalle oppmerksomheten hennes. Det var det lille som skulle til for at Tora gikk opp på bredden og fant dummyen. Veldig fornøyd med at hun tok vannveien tilbake og ikke løp rundt. Flink jente!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar