onsdag 4. november 2015

31.10 Fellestrening og middag



Jeg har en fin hobby. Ikke bare får jeg vært masse ute i frisk luft og holdt på med en artig aktivitet med hundene mine. Men, jeg har også et stort sosialt nettverk og har fått masse venner gjennom hobbyen.

Idag var vi et par stk som først møttes til trening, og så var jeg invitert på middag. Veldig hyggelig.

Carmen fikk vente i bilen, mens jeg tok med meg Petra ut i terrenget. Vi gikk på et stort hogstfelt og la ut et søk med canvasdummyer først. Merka hvor vi hadde lagt ut. Så gjentok vi søket med pelsdummyer. Og helt til slutt begrensa vi feltet litt og la ut de tre viltene vi hadde, kanin, and og fasan.

Var kjempefornøyd med Petra, som hadde bra opptak og avleveringer, både på vilt og dummy. Det var bare ved én anledning hun tøysa litt med avlevering, og det var når en av gjenstandene hun fant ikke var en vanlig dummy, men en ganske stor og myk ball.

Etter treningen trakk vi altså inn og hadde en hyggelig middag, med slitne hunder sovende rundt i alle hjørner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar