søndag 29. november 2015

23.11 Flokken samla igjen



Petra fikk jeg overlevert på jobben i dag. Hun har hatt en super helg hjemme hos en familie med to barn, en katt, en-to hunder og et par rotter. Masse inntrykk. Visstnok ble hun flinkere til å roe seg etter som dagene gikk. Og jeg fikk inntrykk av at både Petra og hundevakten var fornøyd med helgen.

Kjempefint! Jeg trenger den type erfaring - at det er vellykket å plassere bort nettopp Petra til en hundevakt.

Carmen henta jeg på Flateby på kvelden. Men, først gikk vi en skogtur med flokken på fire hunder. Carmen hadde selvsagt hatt det bra i helgen. Hun hadde til og med fått seg en tur på lydighetstrening og apportert apportbukk og hoppa hinder.

Men, Carmen er jeg igrunn aldri bekymra for å levere fra meg. Hun er rett og slett enkel å passe for folk - er ikke særlig til besvær.

Nok en gang slår det meg at jeg er heldig med å ha folk jeg kan spørre om hjelp til å passe hundene mine. Og at jeg kan reise avgårde i trygg forvisning om at hundene ikke bare har det bra, men rett og slett får litt miljøtrening - andre typer opplevelser enn de får hos meg. Tusen takk til hundevaktene mine!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar