mandag 24. april 2017

20.04 AK-kurs hos Gjøtterud, kveld 3



























FOR en kurskveld hos Gjøtterud! I dag bygde vi opp det med å gå på linje. Begynte med én og én hund, så etterhvert to og to. Og til slutt tre og tre. Det ble kasta markeringer. Og hundene måtte altså vente på tur.

Jeg hadde samme følelsen med Petra da vi starta på kvelden, som jeg hadde i skogen i går, at hun ikke kom til å knalle. Og det gjorde hun faktisk ikke hele kvelden! Riktignok gjorde hun noen andre feil. Hun hadde noen æresrunder ifm avlevering. Og hun hadde et par avstikkere underveis i jobben og undersøkte interessante lukter i stedet for å lete etter dummyen.

Men, jeg beholdt roen og kunne snakke bestemt til henne. Det så ut til at hun tok til seg korrigeringene, og ikke tok av sånn som hun har gjort før. Fikk kommentarer om at jeg oppførte meg annerledes og var tryggere og sikrere. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar