torsdag 13. april 2017

13.04 Veteran




Min kjære Carmen ble 8 år i dag og veteran. Hun har vært min inngangsbillett inn i retrieverjakt-verden, og starten på en fantastisk hobby. Dessuten har hun vært prøveklut og lærermester og vært med meg på mange titalls jaktprøver.

Idag var det jo meningen at hun skulle gå jaktprøve i Østfold. Jeg hadde til og med tenkt at hun skulle gi seg selv (og meg) en bra premie i gave. Men, sånn ble det ikke pga en dårlig tann som måtte ut. Vi tok oss en tur som tilskuere i steden.

Takk til mine kjære oppdrettere for en inderlig, søt, veldig sjarmerende hund, - en stor personlighet. Verdens enkleste hund i hverdagen. En prinsesse helt fra hun var valp.

Gratulerer, Carmen, fortsatt ung til sinns og klar for både trening og prøver.





Ja, det ble altså en liten tur som observatør på jaktprøve. Hyggelig å spise lunsj sammen med gjengen og prate med folk. Og selvsagt litt ergelig at Carmen ikke fikk gått i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar