fredag 25. mars 2016

21.03 Petra er sykemeldt




I dag tok jeg en tur med Petra på klinikken. På forhånd hadde jeg undersøkt henne nøye, og funnet ut at smertene kom fra de midterste tærne på venstre frambein. Ingen smerte ved bøying av ledd, eller manipulering av tredeputene, men vondt når jeg klemte sideveis på poten. Dermed mulig brudd eller brist i en tå, tenkte jeg.

Som vanlig var Petra blid og veldig samarbeidsvillig på klinikken. Ikke noe behov for å dope henne for å få tatt bilder. Og, som jeg mistenkte var det en brist i tåa. Så, nå er det ro i 14 dager, kun lufting i bånd.

Lurer på hvem som kommer til å bli sprø først, Petra eller meg....

Etter turen til klinikken ble det en liten treningsøkt med Carmen, mens Petra fikk vente i bilen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar