søndag 13. mars 2016

13.03 Petra på trening











I dag hadde Petra og jeg en tidlig treningsavtale. Dagens tema var diverse «vilt» - spesialdummyer med pels og fjær. Vi kombinerte markeringer med dirigeringer og hjalp hverandre. Veldig bra for meg å få hjelp med tanke på Petras knalling.

Faktisk prøvde ikke Petra seg på noe knalling, med unntak av at hun gjorde et forsøk på å stikke etter avlevering (når det ikke var noe igjen å hente). Hun var kjempeflink til å gå i de retninger jeg pekte. Og etterhvert hadde hun så godt som perfekt opptak og avlevering av den digre pelskanindummyen, selv om hun strevde litt med den de første gangene.

I det hele tatt var jeg veldig fornøyd med frøken Gul i dag.



Hjemme igjen ble det en treningsøkt med Carmen, mens det var Petras tur til å vente hjemme. Jeg begav meg inn i det veldig interessante terrenget som er kubeite om sommeren og ski-lysløype om vinteren. Regna igrunn med at nå kan en regne skisesongen som over for denne gangen. Snøen er jo ganske så råtten.

Carmen fikk en hel haug dobbeltmarkeringer, og dessuten fikk hun gå masse fot.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar