mandag 1. februar 2016

27.01 Nitro Cirkus













Jeg er heldig som har flere jeg kan spørre i nærområdet om å være hundevakt.. Og det fikk jeg bruk for i dag, siden jeg både hadde en lang arbeidsdag og deretter skulle avgårde på på en utrolig opplevelse på Telenor Arena.

Så etter et par dager med en ikke så lang tur ut på min opptråkka løype i snørestene på jordet, var det altså bare å overlate de firbente til hver sin familie.

Så gikk altså ferden til Telenor Arena og julegaven til nevøen min. Vi skulle se et akrobatisk motorsykkel- og sykkelshow med Nitro Cirkus. Jøje meg for noen hasardiøse saltoer de tok med syklene sine. Og stadig vekk viste de filmsnutter av tidligere opptredener - hvor noen hadde skadet seg.

De hadde noen episoder underveis i showet også - og jammen var det en som ble ble frakta ut på båre...


De hadde også med seg en fyr i rullestol. Han hadde blitt lam fra livet og ned etter et fall på motorsykkelen sin. Men, han hadde ikke sluttet å kjøre sykkel av den grunn! Så, de stroppa han fast på en spesialtilpasset motorsykkel, så også han kunne ta en salto. FOR noen galninger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar