lørdag 7. april 2018

06.04 Problemer med våren?













Noen synes det er slitsomt med vår pga gjørme. Jeg har absolutt aldri irritert meg over gjørme, til det HATER jeg vinteren altfor intenst og tilsvarende elsker våren. Dessuten har jeg hund med så lettstelt pels at det aldri er noe ekstra arbeid ifm våren. Jeg merker rett og slett fint lite til noe gjørme.

Dessuten er jeg kjempefornøyd med hageendringen jeg gjorde ifjor. Jeg har nemlig ikke så mye som et sandkorn i hundedelen av hagen - bare heller, tissebinge med grus og terrasse. Kan bare anbefale det! Ikke så mye som en bitteliten gjørmeflekk å se. Ikke et potespor på terrassen. Hos meg er det ren hund og (E N D E L I G!!!!) vår. I hvert fall er det barmark i hundedelen av hagen.

Bildene med snø og is innenfor gjerdet og de uten snø og is innenfor gjerdet er tatt med 3 ukers mellomrom.





Ellers tok Carmen og jeg en tur på gamle trakter i dag - en diger myr sentralt i Ås. Som forventa var det mye snø igjen, men det var tråkka opp stier så det var mulig å gå. Dessten kom vi oss innpå et jorde og fikk trent litt apportering.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar