onsdag 4. april 2018

01.04 Første møte med Tora













I dag var endelig dagen kommet da jeg skulle møte Tora for første gang.

Sitter igjen med en skikkelig god følelse etter dette besøket :-) Det første som skjedde da jeg kom inn døra var at jeg ble møtt av mamma Chillie - en tillitsfull og rolig tispe som hilste blidt og trygt på meg og etterpå la seg ved føttene mine da vi satte oss på kjøkkenet.

Så var det opp i valpekassa til de fem uker gamle valpene - fire tisper og to hannhunder. De var nok litt trøtte etter andre besøk tidligere på dagen, men våkna til da jeg satte meg ned på gulvet. Så ville alle opp i fanget og der krølla de seg sammen for å sove videre.

Det var knapt en lyd å høre og alle var bare superherlige og søte.




Hvem som blir min Tora vet jeg foreløpig ikke, men sannsynligvis en av disse tre. Jeg synes hele kullet var helt herlig – ikke mulig for meg å observere noen annen variasjon på tispene enn utseendet. De var helt like i måten å være på, synes jeg. Kanskje synes jeg tispa i midten hadde det aller søteste ansiktet, men alle var utrolig søte. Uansett – jeg tror det blir en fantastisk valp samme hvem som blir min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar