onsdag 3. mai 2017

01.05 Hollywood neste?


Det tar på å være skuespiller...

I dag har Carmen, Petra og jeg vært på audition. P og C i rollen som narkotikahund og jeg i rollen som politikvinne. Petra viste størst talent av oss tre, hun søkte rundt i rommet m enorm intensitet. "Narkotikaen" var en gjemt godbit. Jeg hadde vel litt mindre lett for de replikkene jeg ble tildelt. Noe som blant annet kom av at instruksjonen og spørsmålene jeg fikk ikke tyda på så veldig store kunnskaper om narkotikasøk med hund.

Hvis vi blir utvalgt blir det en dag m filming før sommeren. Krimserien "Grenseland" skal spilles inn i Halden og vises på TV2 til høsten.

Kanskje får dere altså se Petra og meg i starten av vår skuespiller- karriere om noen måneder.

Hundene oppførte seg for øvrig ordentlig begge to. Lå pent i et hjørne mens jeg måtte svare på diverse spørsmål. F eks hva jeg veier, øyenfarge og om jeg har noe skuespiller-erfaring.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar