onsdag 12. juni 2024

10.06 Rakel har svømt i Glomma

 


På vei til kveldens valpekurs ble det et stopp i Askim for litt stolpejakt. Først ble det en kort runde på en odde med Rakel. Odden var omgitt av Glomma hvor det til dels var sterk strøm, så jeg ønska IKKE at Rakel skulle ut i vannet. Prøvde altså å passe litt på, men plutselig for hun i vei og ville ikke høre på innkalling. Hvorfor – jo, fordi hun ville svømme. Synes jo det var litt gøy på tross av ulydigheten. Så, nå har hun svømt i Glomma.

Etterpå ble det en lenger tur med Joy før Rakels valpekurs. Synes Rakel var flink på kurset. Oppmerksom på meg og veldig flink til å gå pent i bånd.

Vel hjemme igjen starta jeg på onlinekurs med retrievertrening med klikker. Er litt spent på hvordan dette går, men jeg er villig til å gjøre et forsøk. Må skrive mer om dette en dag jeg har tid.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar