tirsdag 26. april 2022

23.04 Naturfotograf, trening og Star Wars

 
En veldig innholdsrik dag.
 






På formiddagen prøvde jeg meg på kombinasjonen ta med Carmen på tur og være naturfotograf. Det kunne ha fungert utmerket, hvis det var noe så banalt som rådyr det var snakk om. Carmen har nemlig aldri brydd seg om rådyr, - ingen interesse av å løpe etter. Tror hun bare tenker rådyrbæsj (= godteri) når hun ser dem.
 




Ekorn, derimot! Hun blir HELT GAL når hun får øye på ekorn! Heldigvis har hun alltid vært i bånd de gangene vi har sett ekorn – så også i helgen i NMBU-parken.
 
Jeg skulle gjerne ha sneket meg litt nærmere ekornet – har jo ikke så veldig kraftig zoom i objektivet mitt. Men, ikke lett med en hund som halte og dro i båndet og dessuten kom med masse lyd. Vi fikk i hvert fall ekornets oppmerksomhet, og masse ukvemsord på «ekornsk», men det ble litt langt unna.
 



Etter lunsj i dag var det Joy som fikk aktivisering – med fellestrening /oppvarming til konkurransen i morgen.
 




På kvelden var det tredje del av dagens program – nemlig Star Wars Episode IV in consert på Oslo Spektrum sammen med nevøen min.  Den første filmen – fra 1977 med levende musikk spilt av Stockholm Concert Orchestra. En fantastisk opplevelse! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar