søndag 9. august 2020

08.08 Peder får besøk

 





Siden vi skulle få besøk i kveld gjorde jeg en innsats for å aktivisere Peder-gutt, så han skulle være litt sliten før kvelden.

Først ble det en tur til tjernet. Fikk et lite innfall. Peder holdt stort sett på med å svømme rundt og rundt innimellom vannliljene. Det ble liksom ingen ordentlige svømmeavstander av det. Så, mens han var på vei bort fra meg, kasta jeg en tennisball over hodet hans og videre ut på vannet. Han henta ballen, gald og fornøyd og kom på land og avleverte den. Jeg gjentok dette én gang til, og på nytt kom han og avleverte.

Så gjorde jeg ikke noe mer, men Peder fortsatte å svømme ganske lange strekninger. :-)





Ny tur med fot-trening med Peder, og så kom besøket vårt på kvelden. Da ble det felles tur med Tervurentispa på 4 år og Peder. De gikk fint sammen og var såpass aktivisert på forhånd begge to at det ikke ble altfor voldsom lek. Veldig fotogene, da!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar