lørdag 2. juni 2018

01.06 Badetur



















Forrige gang jeg bada var på Grand Canaria i 2007, men når det er 30 grader i en uke er det på tide å grave fram bikinien fra bakerst i skapet. Jeg vet jo hvor det fineste tjernet er, selv om det tar litt tid å komme dit. 1 time i bil og 2 km å gå, mye av veien med 8 kg valp i armene. Belønningen - vi hadde hele det flotte tjernet for oss selv, ikke et menneske å se.

Og jammen ble det svømming på Tora. Ikke vannpasjon men mer separasjonsangst - både Carmen og jeg var jo ute i vannet. Joda, jeg fikk noen kloremerker, for hun var jo egenlig ikke i vannet for å svømme, men for å komme fram til meg. Uansett - det hjelper med erfaring på at det går an å komme seg fram i dette merkelige elementet vann.

Dagen ble avslutta med årets første norske jordbær :-) Og nyte blomstene i hagen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar