søndag 29. januar 2017

28.01 Stikk i strid med forventningene






I dag var agendaen å ta en treningsøkt med Petra for å holde på med vårt hele tiden vedvarende prosjekt anti-knalle-trening. For så å dra på fellestrening med Carmen - hvor temaet var markeringer.

Mine forventninger? En del knalling på treningen med Petra. Og stor suksess med Carmen, som jeg ser på som dronninga av markeringer. Men, sånn gikk det ikke.

Jeg hadde en treningsøkt med Petra før fellestreningen og nok en økt etterpå. Tror jeg til sammen kasta 20-30 markeringer, og hun knalla én eneste gang. Du verden! Hun begynner virkelig å skjønne dette! I dag var jeg for øvrig nøye på avslutningene også, altså at hun skal sitte pent og vente ETTER avlevering, uten å fyke avgårde.










Og Carmen? Nei, hun bare surra i dag. Måtte ha hjelp gang på gang, og dessuten drev hun med drittspising.

Så. da er det jo bra en har to hunder, og at den yngste redda dagen i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar