fredag 1. mars 2024

25.02 Lille Rakel er født

 



 
På fredag ble valpen min født og i går fikk jeg verdens beste nyheter – fra Ingela på Axelerate Gundogs. Det ble født 5 svarte hanner og 4 gule tisper 23. februar, og en av de gule tispene flytter til Ås rundt 20. April.
 
Det er sjelden jeg legger så godt merke til uttrykket til en hund ut fra bare bilder, som det jeg gjorde første gang jeg så bilder av Astrid (altså mamma til valpene). Dere som kjente min Carmen, forstår sikkert hvorfor. Det er jo som å se en gul versjon av Carmen. Det er en slags godhet i blikket som gikk rett til hjertet på meg.
 
Jeg hadde jo ikke akkurat regna med at jeg skulle ha valp i år igjen. Men, når det nå har blitt sånn, så må jeg si at jeg gleder meg skikkelig til å få en liten valp i hus. Kjenner meg veldig inspirert til å fostre opp en liten labrador og går stadig rundt og smiler og tenker på valp.
 
Bildene er tatt av oppdretter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar