søndag 24. mars 2024

23.03 Stolpejaktstart i Fredrikstad

 


















Stolpejaktstart i Fredrikstad i dag, og jeg rakk 2,5 kart. Begynte med et sted jeg aldri har vært før – Mærrapanna. Jeg brukte ca 3 timer på 5 km, så det gikk ikke fort. Skjærgårdslandskap med svaberg, opp og ned, opp og ned. Er det noe en IKKE vil når en er på stolpejakt uten andre folk i nærheten (klokka var ca 08.30 da jeg starta), så er det å snuble og lande hardt. Bedre å være litt forsiktig.

..





Gamlebyenkartet gikk jeg sammen med en venninne. Vi gikk i rusle-tempo og brukte 2,5 time på 8,5 km. Var faktisk så heldig med været at det regna da jeg kjørte fra Mærrapanna til Gamlebyen og var opphold da jeg kom fram.







Siden det er et stykke å kjøre til Fredrikstad, og jeg var så godt i gang, starta jeg på dagens tredje kart, Fredrikstadmarka. Det ble bare halve dette kartet. Terrenget var lett å gå, så det tok bare 1,5 time på 6,5 km.

Til sammen 7 timer på tur og 2 mil unnagjort, altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar