torsdag 18. mars 2021

13.03 Middagsgjester

 




I helgen skulle jeg egentlig vært på kulltreff i helgen. De månedlige kulltreffene som jeg så veldig gjerne skulle hatt med meg. Som var noe av grunnen til at jeg “turte” å kjøpe hannhund - jevnlig oppfølging. Som er noe av det virkelige trivelige med hundehobbyen - det sosiale og faglige fellesskapet.

Det er alltid fare for at jeg blir ekstra trist og føler meg ekstra alene og isolert de helgene alle de andre møtes uten at jeg får vært med.

Da er det hyggelig med alternativ sosial aktivitet. På kvelden fikk vi middagsgjester - måtte jo spise opp pinnekjøttet jeg ikke fikk brukt opp i jula. Gjestene hadde med seg til sammen tre hunder. Dermed ble det en interessant kveld for Peder også. Han fikk sitte bundet ved siden av meg - og de besøkende firbente var ved sine respektive eieres føtter.

Peder klarte å slappe av etter hvert. Og vi hadde en veldig hyggelig kveld.

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar