tirsdag 4. februar 2020

02.02 Tur i urskog













Jeg har planlagt valp i månedsvis og i dag kom det gode nyheter. Mer om det en av de nærmeste dagene…


Med denne gode nyheten i bagasjen nærmest svevde jeg av gårde på dagens tur. Jeg hadde funnet et godt turtips på en FB-gruppe og parkerte på anvist sted før jeg begav meg opp i skogen på en kjerrevei i et urskogsområde. Gamle rester etter en nedlagt sag og juv med et bekkefar.




Også jeg som trodde at denne dagen ikke kunne bli bedre... Fantastisk søndags morgen. Strålende sol, vindstille, barmark og pluss 4 grader. 2 timers tur med Carmen i helt nytt terreng. Sitte på en stubbe og dele en appelsin. Både Carmen og jeg i veldig godt humør :-D Så kommer jeg hjem og tar en tur rundt i hagen - og ser at krokus og snøklokke har begynt å titte opp av jorda :-D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar