søndag 18. november 2018

16.11 Ett år siden Petra reiste






I dag er det ett år siden hun reiste, - min Petra.

Selv om jeg har en vesentlig mer lett-trent og ikke minst frisk valp i hus.... likevel savner jeg tunglærte, vanskelige og syke Petra. Sånn er det med kjærlighet - ikke på grunn av, men på tross av. Hun hadde så veldig stor plass i hjertet, - min Petra.

Den helt spesielle personligheten til Petra, - som gjorde at hun var så trygg og kosete. Måten hun kunne komme bort til meg og bare stå heeelt stille, med hodet i fanget mitt, lukkede øyne mens jeg klødde henne.

Og kanskje nettopp fordi hun var så vanskelig og så syk, fordi jeg hadde så mange sterke følelser for denne hunden. Kanskje var det derfor hun satte så stort avtrykk i hjertet mitt.

Dagens bilder er av Petra og Tora - litt artig å sammenligne utseende deres.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar