søndag 18. november 2018

13.11 Fottrening og selvbeherskelse






Jeg har et ganske strukturert treningsopplegg med Tora for tiden. Prøver å få trent en time med fot pr dag, kanskje delt opp i to eller tre pass. Prøver også å variere underlag. Grus, asfalt og jorde. Og vi går og vi går.

Hun blir sakte flinkere. Kommer kjappere inn i «boblen» med å tusle rolig ved siden av meg. Når jeg stopper opp er hun veldig flink til å sette seg tett inntil venstrebenet mitt. Dette tror jeg er et resultat av at jeg holdt mye på med posisjonstrening da hun var helt liten.

I tillegg til fot er det altså selvbeherskelse som er tema for tiden. Jeg har holdt på en del økter på terrassen med å spre utover tennisballer og dummyer. Tora er flink til å se på og til å komme på innkalling og passere alle fristelsene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar