onsdag 7. juni 2017

02-03.06 Hagen er ferdig


Det begynte som en idé om en tissebinge til hundene. Så fant jeg ut at jeg måtte ha heller rundt denne for at det skulle bli ryddig og fint. Og da kunne jeg jo ikke stoppe der, det måtte bli ferdigplen også. Og mange planter.

Så, etter sikkert 25 dagsverk for meg og mine gode hjelpere, er endelig den ferdige hagen et faktum!




Før-etter bilder av nord-østlige delen av hagen.

 Viftelønn og dvergfuru


 Bambus og iris



 Margeriter og Hortensia

 Terrasse øst


 Årets ferdigplen og heller

 Fjordårets ferdigplen

 Hosta

 Pioner og viftelønn



 Hengebegonia

 Begonia og Petunia

 Tusenfryd


 Flittig Lise og eføy

 Terrasse vest













 Margeriter



 Hortensia





 Bambus-tissebinge

 Dvergfuru



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar