tirsdag 22. mars 2022

20.03 Fantastisk fotokurs på Venabu



















FOR en fantastisk helg på Venabu. Hvem skulle vel ha trodd at jeg forlot våren og hundene i lavlandet og begav meg opp i fjellet til snøen og vinteren, og til og med iførte meg truger for å komme meg ut i vinterlandskapet

Jeg har hatt en sånn helg som kommer til å gå inn i historien som FØR-ETTER. Etter månedsvis med frustrasjon med nytt og fint kamera (det viste seg jo at det gamle objektivet mitt ikke nyttet å bruke med det nye kameraet – det var ikke BARE at jeg hadde for liten kompetanse) fikk jeg en omstart

Med nytt objektiv og kurs hos dyktige og inspirerende fikk jeg knekt kodene på en del begreper og innstillinger på kamera. Hyggelige kursdeltagere, nydelig mat og vakker natur gjorde også at  helgen ble fullkommen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar