søndag 28. november 2021

25.11 Snømann-smell

 










Jeg har ønska meg en stor lysende snømann i hagen ganske lenge, men synes ikke de jeg har sett til salgs har vært fine nok. Men, endelig fant jeg en jeg likte.

 

Var litt spent da jeg plukka opp den digre esken fra Clas Ohlsson og frakta den balanserende på en handlevogn gjennom hele kjøpesenteret. Ville den få plass i bilen? Det gjorde den heldigvis.

 

Jeg hadde dessuten forberedt meg med to forlengelseskabler fra Power. Med til sammen 13 meter ledning ble det kontakt med snømannen i hjørnet av hagen og strømuttaket boden.

 

Jeg slo også til med et par lykter fra Bauhaus med oppladbare batterier. Så nå er vinterhagen komplett!                                                                                                                                                                          


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar