mandag 28. september 2020

26.09 Ny tur til vindtunell

 





Ny lørdag og ny nevø, men nok en tur til vindtunnell. Starta tidligere denne gangen, og det var bare et kort dagsbesøk. Dermed fikk Carmen være hjemme, mens Peder fikk bli med i bilen. Denne gangen ble det også high fly i vindtunnelen, og nevøen storkoste seg. Hvis noen tenker at det snart er MIN tur til å fly, så tror jeg faktisk at jeg hadde turt det. Men, det er nok ikke noe jeg gidder å bruke penger på for egen del.

På kvelden fikk Peder være hos hundevakt. Jeg var nemlig invitert i fårikållag med ikke-hundefolk. Og jeg var litt skeptisk til å ta med Peder-gutt, siden han hadde litt ugrei oppførsel sist han var borte hos noen . han hadde nemlig markert gjentatte ganger inne :-O Hundevakten var godt forberedt og gjorde en kjempejobb med å trene ham på ro. Han hadde ikke fått lov å gjøre annet enn å ligge i bånd ved bena hennes og var trøtt og god da jeg henta ham. Takk for hjelpen!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar