lørdag 23. desember 2017

23.12 Tur i skogen



Fem dager etter jeg forstua foten tok jeg idag for første gang sjansen på å begi meg ut i skogen. Siden jeg var redd for hålke gjorde jeg et forsøk på å tre på superbroddene mine på de digre støvlettene, men det gikk dårlig og broddene falt av. Heldigvis var det lite med is, så det gikk greit å holde seg på bena. Skrekken er selvsagt å falle på nytt og slå den skadde foten (eller den friske foten!).

Ikke helt enkelt å være hundeeier når både eier og hund går på redusert fart. Testa altså ut skogen idag med foten i ankelskinne og «stappa» ned i en kraftig støvlett. Fort gikk det IKKE, men jeg klarte å forsere nedfallstrær og tre bekker. Har fått tilbud om å plassere bort

Carmen, men det er ikke så fristende å være alene i heimen i juleferien. Carmen syntes nok det gikk fryktelig sakte, men hun var fornøyd over å være på tur og kom heldigvis ikke med noen smerteklynk i dag. Min vakre veteran!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar