søndag 15. mars 2020

14-15.03 Sverige-tur






















Den lenge planlagt Sverige-turen ble gjennomført i helgen. En veldig spesiell situasjon pga coronaviruset og et mer og mer stengt Europa. Dog fortsatt lov til å reise inn i Norge fra Sverige og Finland. Det viste seg da jeg kom hjem til Norge på søndag kveld - at det fra førstkommende tirsdag vil bli 14 dagers karantene også fra Sverige/Finland. Det gjenstår å se hvordan situasjonen er om knappe 3 uker når jeg skal hente Peder hjem...

Vel, det var godt med et lite corona-avbrekk og fokus på det herlige valpekullet på 7 hannhunder. De kravla over og rundt meg og var bare helt skjønne.

Ikke så lett å få noen slags formening om hvilken valp jeg ønsker meg. Heldigvis er det min kloke oppdretter som får jobben med å plukke ut valp til meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar