onsdag 13. februar 2019

11.02 Ett "lysbilde"





Ett «lysbilde» er tydeligvis nok..... Selv om jeg nesten fullstendig har klart å unngå at Tora har ødelagt noe, var det et lite unntak da hun var ca 7 måneder og akkurat hadde begynt å være alene hjemme. Hun hadde gnagd på den svarte hardplastsenga si. Dermed skifta jeg den ut med en grå ny seng og pakka den inn i fleecetepper.

Uker og måneder har gått og Tora har hatt både biabed og stressless på rommet i tillegg til hardplassenga. Hun har ikke ødelagt noe siden den forrige hardplassenga, og jeg hadde slutta med innpakking i fleecetepper. Men, så var det dette lysbildet fra 4-5 måneder siden da - som tydeligvis dukka opp igjen i dag. Typisk at det falt sammen med den dagen jeg hadde glemt å skru på webkamera. Og så kom jeg altså hjem til en hardplasseng som mangla en stor bit. Frustrerende, selvsagt. Og dessuten en bekymring at det ser ut til at hun har spist mesteparten av det som er blitt av.

Til ettertanke at hun faktisk valgte å gnage på hardplasten heller enn biabedden. Nettopp fordi det er det eneste hun har noe minne av å ødelegge.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar