søndag 4. februar 2018

04.02 Strålende sol - og snø og is










Jeg gjentar vel meg selv, men observerer altså at humøret på et vis er bedre enn det kunne ha vært - paradoksalt nok fordi Carmen er sykemeldt. Hadde hun nemlig vært frisk, hadde jeg irritert meg enormt over at det som kunne vært en pen dag med sol er forurensa av snø og is.

Sånn som tilstanden er nå får vi uansett ikke trent jakt og må nøye oss med en times tid til en slags tur.

Idag tok jeg en ny runde i skogen - denne gangen bare med Carmen. Og det var litt enklere enn det var igår. Da ville jo Carmen helst herje med Wilma som fikk gå løs.

MEN, det er ikke tvil om at frøkna begynner å bli frisk og føle seg bra. Det skorter nok litt på tålmodigheten hennes bare å være i bånd. Hun gjør noen sprell ute i hagen innimellom som gir uttrykk for hvor godt det hadde vært å få rase rundt i terrenget løs. Hold ut 2,5 uke til, Carmen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar