Jeg var selvsagt spent på hvordan dagens prøve
skulle gå etter gårsdagens galskap. Tok en liten medarbeidersamtale med Rakel
som hovedsakelig bestod i mye kos og godprat mens hun satt ved fot.
I dag var det en helt annen hund. Ingen
gresspising, ingen knalling og ingen labbefnatt ifm avlevering. Hun gjorde et
fantastisk søk, greie nok markeringer og litt for omstendelig dirigering. Og
fikk altså premie. Og makkeren fikk
excellent.
Til lunsj ble det servert rester av middagen fra i
går. Mett og forholdsvis fornøyd begav jeg meg på den 9 timer lange turen hjem.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar