Utsikten fra ferja
Etter
en jobbeøkt på formiddagen, dro flokken og jeg av gårde til Fosen litt før
lunsj. Rakel skulle på jaktprøveSelv
om jeg har reist mye i mitt liv, har jeg alltid litt reisefeber og stresser med
alt fra hva jeg skal pakke til hvor jeg skal bo. Da jeg lette etter
overnattingssted, var jeg fornøyd med å finne fram til Brekstad Gjestehus til
1500 kroner for to netter.
For
noen dager siden kom det en sms fra booking.com hvor det stod at de
hadde booket rom til meg på Ørland Kysthotell, og at de hadde ordnet med
betalingen. Det var ingen mulighet til å svare på meldingen. Skeptisk som jeg
er, tenkte jeg først at dette måtte være spam. Men, da jeg kontaktet Brekstad
Gjestehus kunne de bekrefte at jeg var ombooket.
Jeg
fikk altså en skikkelig standardheving, med et overnattingssted som egentlig
koster det dobbelte av det jeg har betalt.
Vi var framme i 20-tida på kvelden og fikk
installert oss på rommet.



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar