lørdag 24. april 2010

24.04 Feriekoloni

Jeg er heldig som har så mange gode og dyktige hundekompiser! Siden jeg skulle til Oslo hele dagen, hadde jeg spurt om Line kunne passe Carmen, og det kunne hun. Carmen ble avlevert kl 08 og henta kl 22.30.

Og hun hadde visst hatt litt av en dag. Fått vært med på senteret og lekt med hunder. Vært i hundegården sammen med engelsk setteren. Fått blitt venn med 2åringen til Line (Carmen som egentlig er redd barn hadde gått SÅ fint sammen med gutten etter hvert. Topp!). Og også vært med på sykkeltur i tospann med setteren.

Tusen takk, Line, både for å hjelpe til med hundevakt og ikke minst for å gi Carmen masse opplevelser og miljøtrening.

Og Carmen - ja, hun var knapt interessert i å bli med meg hjem da jeg kom for å hente henne. Så hun hadde nok ikke savna meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar