onsdag 7. april 2010

07.04 Med på foredrag


Dagens bilde er et tilbakeblikk fra før jeg henta Carmen. Så liten har hun vært!

Lille Carmen opplever stadig noe nytt. Også viser det seg ofte at det går helt suverent, fordi vi har hatt så stor vekt på ro og passivitet i treningen.

På kvelden var det foredrag på senteret (Antrozoologisenteret her på Ås). Folk fortalte om ulike kurs de hadde vært med på. Jeg tok med Carmen inn og ba henne legge seg ved bena mine. Og der lå hun, 2 meter unna en ganske urolig Rottweilertispe. Lå fortsatt tross at en liten dvergpuddelvalp kom bort til henne. Lå der selv om jeg gikk og henta meg kaffe. Hun var TOTALT avslappa. Ikke en lyd. Fantastisk!

Vi trente for øvrig litt på de store (helt bare!!) gressplenene utenfor senteret, både før og etter foredragene. Carmen fikk også prøvd seg på et Agility-hinder, det såkalte mønet. Hun syntes det var litt skummelt, men klarte fint å klatre over det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar